Förnamn: Linus
Efternamn: Satans minion
Har nu äntligen fått Radio. Tack Backman!!
Hittade en Strupmikrofon från Z-Tactical hos Röda Stjärnan för 750 spänn. Med tanke på priset - är detta ett bra alternativ? Bra ljud och ljudupptagning? Eller ska man titta på något helt annat? Tycker att strupvarianten verkar jäkligt cool men ifall den suger vill jag ju inte ha den.... Tips????
_________________ HeavyMetalMilitia Radio callsign : Farbror Torsten
Har en sådan liggandes om vill låna och testa den. Jag hade svårt att få till det med den ngt smal hals. Mats
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Visst är det coolt med strupmic, men tyvärr är kvaliteten ofta alldeles för dålig, för att det skall vara användbart. De flesta som talar via strupmic låter som om de har en stor klump gröt i halsen.
Efter alla år med airsoft så upplever jag att det egentligen bara finns två bra lösningar till radio: 1. Monofon, finns billiga och bra. 2. Moddade RS headset, kostar lite men väl värd investeringen.
Problemet med alla kina-headset/PTT är att det alltid är något i lösningen som inte håller i längden så som dåliga sladdar, veka lödningar mfl. Allt kan funka kanon när du sitter hemma och testar, men så fort du kommer ut i skogen och hoppat runt lite, så kan du ge dig f-n att det glappar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori