Förnamn: Viktor
Efternamn: Ekstrom
Hej. Jag ska ut och lira på Lördag första gången på många år. Insåg när jag plockade fram bössan att batteriet inte längre är vad det varit min fråga till er. lite panik eftersom jag måste köpa nytt innan lördag .
kan jag använda mig av detta batteriet????? 140mm långt står det att det är när jag kollar upp det. eller kommer jag få ett sjå att få i batteriet i bössan?
och är det kompatibelt med bössan? gearbox vad jag vet, metalchims och 120lösning trooor det är 120% inte säker. längesen jag chonade den.
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Jag hade helt klart slopat det batteriet i förmån till vilken 7.4v Li-Po-batteri som helst. Ni-Mh är en skruttig batteriteknik som ger underlag till dåliga batterier till dyra produktionspriser.
Jag är ganska säker att den där batteriet är en sån jag köpte en gång, den batteriet(9.6v 2000mah) är as stort jämtför andra, den var så kallade "crane stock batteriet" vilket var för stor för min cranestock och jag är ganska säker att du inte får plats med den i G36C =)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori