Förnamn: Peter
Efternamn: Sporrong
Ska ladda mitt batteri med B3 Pro LiPo laddare
Men laddaren visar grön på 3 an och dom övriga lyser inte? Fick ingen manual. När jag laddade den föra gången lös 1, 2 röd och sedan grön. Men nu då så lyser dom inte.
Är den sönder? Om den är så spelet i morgon inte så bra ut
_________________ Flykt Överlevnad Motstånd Framåt, ära, blanka don
Blev medlem: 06 apr 2013, 20:12 Inlägg: 51 Ort: Göteborg: Hisings Backa
Förnamn: Pierre
Efternamn: Wallden
Bigbang skrev:
Ska ladda mitt batteri med B3 Pro LiPo laddare
Men laddaren visar grön på 3 an och dom övriga lyser inte? Fick ingen manual. När jag laddade den föra gången lös 1, 2 röd och sedan grön. Men nu då så lyser dom inte.
Är den sönder? Om den är så spelet i morgon inte så bra ut
har samma problem men här lyser ingen och den luktar bränt har det gjort den jag stoppa in den i väggen utan batteri. ska lämna in den på röda stjärnan idag ska du med?
Förnamn: Nils
Efternamn: Abrahamsson
B3-laddaren har bara balanseringskontakten så det är svårt att göra fel där. Tror att problemet med laddaren är att den är total jävla skit. Köpte 2 stycken, den ena funkar men laddar helt skevt(olika volt på cellerna). På den andra lös bara ena lampan och den lukta bränt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori