Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Hej, Krille!
För tillfället verkar inte den externa köp-delen inte fungera. Men säljes skall, när jag precis testade, fungera. Den externa köp/sälj är tänkt att kunna användas av alla våra forumsanvändare samt utav registrerade återförsäljare.
Forumsmedlemskap täcker bara möjligheten att bruka vårt forum medan föreningsmedlemskapet ger extra förmåner såsom möjligheten att nå medlems-köp/sälj samt en hel del spelekonomiska fördelar utanför forumet, med mera.
Medlems-köp/sälj är en egen kategori då möjligheten att rikta annonser till enbart föreningens medlemmar är rätt efterfrågad. Marknader med större exponering finns det ju redan gott om.
Blev medlem: 18 maj 2006, 18:10 Inlägg: 2132 Ort: Johanneberg i Göteborg
Förnamn: Peter
Efternamn: Wiren
Jag kan inte se varför somliga inte kunnat komma åt det ena eller andra av de externa köp/sälj-delarna, ännu mindre varför somliga verkar kunna komma åt den ena men inte den andra, med tanke på att inställningarna är identiska.
Jag har nu ändrat inställningar en smula, säg till om det inte funkar för er!
Det är alltså tänkt att alla skall kunna komma åt de externa köp/sälj.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori