Hej. En undran hur lång tid det tar att förvärvas som medlem?? Betalade för ngn månad sedan ?? Iofs kanske jag hamnat lite i lä pga av mina senaste debatt inlägg??:) "ironiskylten uppe " Bara en fundering. Mailat osv utan svar
Mats cappet skarp debbatör å rätt go å gla typ
Kramas i trafiken
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: Nils
Efternamn: Abrahamsson
Har tydligen varit lite problem där på sistone, men om du tänker på spelavgift och sånt så gäller det från den dagen VSAF får pengarna egentligen(rätta mig om jag har fel mer erfarna och/eller styrelsemedlemmar)
Förnamn: C
Efternamn: Backman
Yes det är från att du betalt, tyvärr är det Lord_crimson som har hand om detta och han har haft lite mycket på sista tiden men detta skall nog lösas så fort som möjligt
tackar för svar bara undrade och längtade lite typ.
ses i skogarna skogen
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori