Förnamn: jonas
Efternamn: partanen
tjena! nu e det såhär att min bössa låser sig efter några skott i singelläge! men ändrar du till auto så är det inga problem. gearboxen är bytt och samt high torque motor. fattar nada?
Förnamn: Bjorn
Efternamn: Remning
det där låter bekant, min Jg G36C lider av samma problem... tror jag läst någonstans att det kan bero på att kuggarna inte riktigt passar ihop med varandra men hittar rätt läge när man kör lite på full auto.
11.1 lipo men det verkar ha råkat ut för kortslutning för det funkar inte nu efter förra spelet -.- ja asså det är ju inte omöjligt den är ju ihop plockad..
Problemet är nog att bössan lägger sig i det klassiska låsningsläget dvs när avtryckarsläden petas ur av cutofflever för att sector gear ligger i fel läge, men det påverkar inte auto eftersom autoläget bygger på att cutoffen är ur läge konstant, det beror lite på bössa iof en aug bygger det på en yttre kortslutning vid trigger iom att den har tvåläges trigger och inte en eldväljare. du skulle typ kunna dra nytta av aktiv broms då det verkar som att din bössa drar vidare kuggen lite längre än den borde, eller som någon sa byta till 7.4v. tror också att en tyngre fjäder skulle erbjuda mer motstånd och på så sätt bromsa motorn snabbare.
kan ha sagt nåt fel nu, jag är rätt hungrig i skrivande stund :3
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
ja inte för att jag förstod så mkt då jag inte vet vad alla delar heter (vågar inte öppna gearboxen själv).. det sitter en m130 fjäder i för tillfället!
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Det är en jättebra idé att första gången öppna boxen i vuxens sällskap. Nä, men faktiskt, för om fjäderns slår bakut och allt hoppar loss så har man ingen aning sen. Jag hade gärna hjälpt till att öppna, men just det där med problem kring cut-off är fortfarande lika magiskt för mig som en microvågsugn.
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
var på röda och testa ett annat batteri och nu funkar den klockrentxD kan stämma då mitt 11.1 har bara dött! men nu verkar allt funka som det ska så det blir att smeka på lördag! ses där;)!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori