Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
Hallå gubbs å kvinns!
Jag tänkte bara kolla med er hur ni har det med att köra lite Lördagsspel istället för Söndagsspel. Jag har väldigt svårt att komma iväg på söndagar och därför så undrar jag hur ni andra har det på lördagar. Finns det något intresse för Lördagsspel?
//Byggs
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
Tänkte ju även det att det blir lite lättare att planera helgens aktiviteter att köra på lördagar. Dom flesta som går ut å röjer/festar på stan gör ju detta på Lördagarna men är hemma och vilar på fredagarna.
En tanke iaf! Jag får väl ta å testa att arrangera ett spel i Bergsjön på en lördag för att se intresset
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori