Förnamn: David
Efternamn: K
Det beror vad jag vet lite på din radio nu, för det kan vara så att den använder polerna till olika saker. Men om vi hoppas att din kör på samma sätt som min, en Cobra mt800, så funkar detta fint rakt av (ska bara dubbelkolla detta med han som köpte det):
Kontakten i sig kallas "teleplugg/telejack" eller monoplug/monojack för 2p och stereoplug/stereoplug för 3p. Tillverkarna av eftermarknadsgrejer så som headset osv kallar kontakter för lite vad de vill, och samma kontakt kan ha två olika namn hos olika tillverkare.
Förnamn: Nils
Efternamn: Abrahamsson
Beställde någon ptt med passande kontakt, men det sket sig. Har googlat lite och det verkar som att topcom har någon egen lösning på allt så det finns inget som passar :/
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Tjohej
Tänkte skaffa mig en radio nu men blev lite osäker på vilken... Hade mitt hjärta satt på Topcom Twin Talker 9500 Airsoft edition Men sedan funderade jag på om det kanske är värt att lägga lite mer pengar på en bättre. Problemet är ju då att de andra är dubbelt så dyra (billigaste var dubbelt så dyr...) Några tips på vad man ska skaffa?
Förnamn: Nils
Efternamn: Abrahamsson
Det var en sådan radio jag hade köpt Lurvski, bortkastade pengar enligt min mening. Men då gillar jag att ha möjlighet att köpa "vilket" headset som jag vill.
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Ok tack för era svar! Jo jag vill gärna med kunna använda andra headset än den som medföljer. Hur går man tillväga att köpa från föreningen? (Jag skickade in avgift plus alla personuppgifter ca 3 veckor sedan) men det har la inte blivit officiellt än..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori