Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Jag vet att det inte alls är rysk standard, men: Jag skulle vilja köpa en rail och ett sikte med 4x förstoring. 1: Passar amerikanska sikten och red-dot system till det ryska sidomonterade railet? 2: Kom gärna med förslag på billiga och hyffsade rail och sikten.
tack på förhand Janusz
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Jag har sett AK med diverse sikten på sidomonterad rail, men misstänker att warsawapakt-rails (dom för nattsikten och kul) inte är samma dimensioner som picatinny rails eller liknande, men det lär ju gå få tag på, någon har ju garanterat gjort det innan dig i siktesväg skulle jag nog rekomendera ett normalt 4x32 luftgevär/salongsgevär sikte, mycket enkelt och för det mesta billigt (finns från 100kr till 25k), ofta bra för vad man får betala. annars är ju aimpoint kul om du kör en sån variant med fällbar zoom, dvs du kan fälla åt sidan zoombiten av siktet när du kör cqb och ha en 3x zoom för skog, kan dock ta mer plats än vad som finns på en AK rail.
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Det finns, till min kännedom, inte så märkvärdigt mycket kompatibel optik som passar AK-monteringsskenan. Snackar vi rödpunkt så är det strikt ryska tillbehör med två specifika modeller som jag känner till; Kobra och PK-AS. Men dessa kostar 300+ dollar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori