Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Tjohejsan!
Körde en liten förumsökning men hittade inget om den information jag var ute efter.. Så det är la lika bra att skapa en själv?
Jo såhär är det.. eftersom vi bor i Sverige så regnar det princip 99% av tiden och av bilderna i media-delen att döma så spelas det även i detta sketväder. Har insett att min lilla GR4 inte är vattentät det minsta så ska nog trimma ned den lite till en trevlig inomhus CQB-bössa och skaffa mig en ny som klarar lite bajsväder (ursäkta mitt barnsliga ordval). Någon som har ett hett tips på en fin och robust bössa i M4/M16-stuket? Finns ju så många olika som varierar i pris, kvalle, utseende, etc etc så det bara snurrar runt i hövvet efter ett tag..
Blev medlem: 18 dec 2011, 01:41 Inlägg: 17 Ort: Wasteland eller GBG
Förnamn: Johannes
Efternamn: Carlsson
Kom hem för en liten stund sen efter att ha premiär-spelat min nya Lmt Defender 2000. Riktigt nöjd. Stabil som ett klippblock, känns verkligen inte som en billig leksak i näven, och presterade över mina förväntningar.
Jo den där Defendern verkar ju inte pjåkig, men hur är det med handguarden? Massa hål och batteriet sitter väll där? Kan ju inte vara bra på en regnig dag med vatten på batteriet...
Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
Jag körde med min GR4 på förra veckans söndagsspel och den fungerade perfekt även om det ösregnade, och då körde jag hade batteriet sittandes på utsidan av handguarden med eltejp.
Har bössan krånglat när det regnat?
//Robban
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Nä, har inte testat den ute i regn, är lite överskyddande med min lilla älskling, vill inte att den ska bli skadad.. men det kan väll ändå inte vara bra om batteriet och kontakterna blir blöta?
Edit:// Hur fixade du med batteri på utsidan? låter lockande eftersom det är lite klurigt att få i det satans 11.1V batteriet i det lilla utrymmet. Linka en bild kanske? =)
Senast redigerad av Lurvski 08 jul 2012, 18:35, redigerad totalt 1 gång.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori