Blev medlem: 18 maj 2006, 18:10 Inlägg: 2132 Ort: Johanneberg i Göteborg
Förnamn: Peter
Efternamn: Wiren
Alla spel är prova-på-spel! :)
Just nu finns det i föreningen bara en fungerande, i händerna på bergwall.
Inköp av fler har planerats, men på grund av många arrangemang med stor omsättning, samt att de bössor vi tänkt skaffa inte funnits i lager så har vi skjutit på inköpen tills nu.
Nu när en bössa är på vift och en rasade så börjar problemet bli akut. På styrelsemötet i morgon så kommer styrelsen fatta beslut om ifall inköp är aktuellt just nu och av vad.
Vad gäller kulor så är den nuvarande torkan ett resultat av att vår leverantör fått överraskande slut i lagren. Han får in nya kulor från fabrik 9 juni (nuvarande planering) och vi borde få hem dem ca halvannan vecka senare. Vi tittar på om vi kan hitta kulor till bra pris någon annanstans under tiden.
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Nej, du har inte missat någonting - de tidigare inläggen avser bara en del praktiska saker inför det eventuella spelet på söndag. Så det är inga konstigheter.
Gällande att kalendern inte fungerar på mobila enheter så är det någonting som varierar från läsare till läsare. Jag kan hitta kalendern och alla inlägg när jag går in genom iPod Touch:en.
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
Tänkte meddela att VSAF 2 (G36) nu fungerar som han ska. Lät som en osmörjd borrmaskin men pistongen var hel och fin, visade sig vara sector gear som gått åt h-e så det är bytt nu. Passade också på att fetta om när boxen ändå var öppen.
Chronar 100 m/s med Guarder 0.25 i en serie på 10 skott och bössan kan lämnas till någon i styrelsen i veckan eller tas med på spel.
Hur det ligger till med de andra G36orna vet jag inte, men det ovanstående bör ju glädja någon i varje fall
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori