cyma AEP, billig som smör (400-800, mag kostar runt 100), eldhastighet mer än väl (med 7.4 lipo) troligtvis ganska pålitlig men kan vara seg att meka med (har bara hört rykten), service är att ladda batteriet. räckvidden är vad jag sett OK, vi funderar inom laget på att köpa ett gäng cyma USP, men sen de är svåra att få tag på lutar det åt glocken.
hoppas det var till någon hjälp
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Jag har en sådan, räckvidden är inte den bästa men det är inte det man är ute efter. Den uppfyller sin uppgift väl som side arms på upp till ca 13m och den har en fin fördel, att man kan sjuta auto.
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Förnamn: Tom
Efternamn: Lindahl
Jag har ingen egen erfarenhet av pickan, men blev nyfiken och surfade lite på batterier. Vad jag kan se borde detta pytte-batteri passa också, kosta lite mindre, men har bara 180 mAh istället för 800. Kanske räcker för ett sidearm dock?
Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
Bra förslag men jag tror det är i underkant då standardbatteriet på strax under 800 mha suger pung. dock så är originalet ett Nimh med sämre C värde...
Förnamn: Victor
Efternamn: bjorestal
jag har en kjw m92 co2 bra fart i den! men det blir ganska dyrt i längden med co2 patroner!
En lite fråga till dem som vet, hur är det med att beställa gas pistoler ifrån Kina? får man hem dem med gas mag eller är det bara gasen man inte får hem?
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
Samtidigt är det många som lycka få hem gasvapen från länder utanför EU, men det kräver egentligen att du skickar med UPS eller liknande. Ett av följande scenarion måste också falla in:
1. UPS missar att det är airsoftvapen i sändningen 2. ÅF specifierar som CO2 3. Du säger att det drivs av CO2 när UPS ringer och frågar (inte lagligt, bara så du vet)
Om man vill beställa gbb utomlands kan jag rekommendera att kika på butiker inom EU, t ex taiwangun (trots namnet ligger butiken i Polen). Paket inom EU fastnar väldigt sällan i tullen och du slipper momspålägg.
Jag uppmanar dock ingen att bryta mot lagen, och det finns alltid en risk med att beställa gbb(r) från andra länder än Sverige.
Förnamn: Linus
Efternamn: Persson
tänkte bara tillägga att jag själv skaffade mig en g18c från malmöairsoft och är sjukt nöjd ! den gjorde de jag ville den skulle göra , inte stark men duger på nära håll!
Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
Kronade berit idag ... 50 ms med 0,25g går fint på 20 meter... jo just de det är 10 meter längre än vad den behöver gå då jag använder den innanför säk.avståndet...
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
Sen så handlar det ju lite om vad du vill få ut också. Handlar det endast om att det alltid måste funka likadant, eller är det viktigare att den är kul att använda?
Jag kommer gå emot alla andra och rekommendera en GBB istället, gärna en klon på TM så har du relativt gott om reservdelar. Betydligt mycket roligare i min mening, och nackdelen som jag ser det är att det är lite svårare att hitta mekguider. KJW gör t ex ganska billiga pistoler som ska hålla bra bang for the buck.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori