Förnamn: Jonaz
Efternamn: Carlson
läste på ASS om team radar till iphone/android mobiler och undrar om det finns intresse i vsaf att använda denna funktion vid spel?? själv känner jag att för 38:- kan det inte bli bättre.. ett railmont för din mobil(givetvis hemmapulat) och en lexanplatta bakom o framför som skydd vore perfekt för att få en överblick vart ens lagkamrater finns... vad säger ni..är detta något som kan tänkas användas i fält eller är det bara bortkastade 38:-*ler*
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
Ska helt klart testa detta i fält och har en liten idé till hur jag ska göra ett fäste. Personligen tycker jag att appen är mer för de individuella lagen, men hade vart kul att prova annars också
Förnamn: Jonaz
Efternamn: Carlson
hm ja det vet jag inte för jag har inte provat andra faktiskt..
angående fästet så finns det ett färdigt hos KAC ...
om man inte vil ha det vapenmonterat så duger ett sportband sånt man sätter om armen med en lexan platta monterad på något sätt alternativt lägger man "telefonen" på insidan armen för att skydda den hyffsat..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori