Men jag behöver dock lite hjälp. Jag vill även köpa till rödpunktsikte till så kan ni hjälpa mig hitta ett som passar. Sen vill jag även veta vad jag skall beställa för slags batteri + magasin som passar bäst.
Gärna snabba svar önskas för jag tänkte slänga en beställning så fort som möjligt så jag kanske hinner få ordning på bössan tills söndag så jag kan va med på compound break.
Förnamn: A
Efternamn: T
Hm i vanlig ordning beställer jag aldrig något i från sverige förutom gas möjligtvis, men well, ta ett rödpunktsikte som du gillar, alla passar, allt handlar om va du själv gillar.
magasin är det samma där, men det är till m4/m16 serien som gäller till den där bössan,
när det kommer till batteri, så ta 7.4v lipo batteri, det lär nog passa, samt en lipo laddare, om du inte trimmar bössan direkt från Striker dvs, isf är det nog lika bra att köra ett 11v lipo. ingen idé att hålla på med dåliga nimh eller nicad celler.
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Han vill gärna ha prylarna till Bockaby, så att beställa från Sverige är nog bästa alternativet. Om inte annat tycker jag själv att det kan vara vettigt att köpa första bössan (?) från Sverige, så blir reklamationer eller dylikt (ofta) smidigare än om återförsäljaren sitter på andra sidan planeten. Även om man betalar en skvätt mer för grejerna.
Li-Po batteri är helt klart att rekommendera. Precis vilken typ av batteri som passar vet jag inte riktigt, men kan tänka mig nästan vilken sticka som helst lär passa.
7.4v är ju lite snällare men eldhastigheten blir relativt slö. Med 11.1v får du mycket bättre eldhastighet och respons i semi, riktigt beroendeframkallande.
Förnamn: Henrik
Efternamn: Abrahamsson
Tja! Tack för tipsen.
Har beställt bössan nu med rail + aimpoint siktet som du tipsa mig om. Dom hade inga bra mag på strikerairsoft butiken så jag har fått beställa saker från olika hemsidor nu. Från airsoftbutiken köpte jag ett pack med 8st 100rds magasin för M16 i plast och + en tactical väst. Sen från vapen butiken så köpte jag den laddaren som du länkade + ett 7.4v 2200mah 25c lipo batteri + ett likadant fast 11.1v batteri.
Nu hoppas jag på att jag får alla grejer innan söndag så jag kan vara med! Fan va pengarna flödar ut nu men det är tur att man får skaplig lön. Pengar är till för att spenderas!
Förnamn: A
Efternamn: T
Borka: sure, eftersom han behöver det så snabbt, så är det väl lämpligast, att köra sverige, men det är generellt så jäkla dyrt, köpte också min första bössa i sverige 2000 då kostade en tm m4a1 8995 SEK på combatzone... well, inte fick jag någon hjälp för att fixa det, enklast att ta utomlans och fixa själv. imo. Men skönt att vi alla är olika, tänkte mest på grabbens stackars pengar. Synd att det här föreningen inte har MER lånebössor, så kanske folk hade kunnat låna en när det är så kort varsel...
Hoppas du får dina saker nu Traxx! =)
_________________ 727 Peace is our Profession, War is just a Hobby.
"Work out your own salvation with fear and trembling." Philippians 2:12
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori