3. När ni är klara, klicka på shoppingvagnen uppe till höger, välj sedan i listan att inte visa bilder på varorna, detta för att komprimera listan.
4. Ta en screenshot och maila mig bilden på gbg_ice@hotmail.com Så får ni snart svar på beställningen och kontouppgifter samt mina kontakt uppgifter.
5. Betala in angiven summa och sedan skickas beställningen tillsammans med alla andras i mitten av , så bör grejerna komma inom max 10 dagar total.
6. Bestämma om du ska hämta varor hos mig eller om jag tar med varorna på söndagsspel i Göteborg eller så skicka varor hem till dig. (Paket med kolli-ID)
Frakt på 180kr tillkommer och inkluderar frakt från ASMC hela vägen hem till egen dörr, i paket med kolli-id som kan följas.
DATUM: Sista dagen att maila beställning: Måndag 23 Maj. Sista dagen för inbetalning: Fredag 27 Maj. Beställning skickas: Måndag 30 Maj. Så fort varorna är hemma hos mig tar jag kontakt med er alla!
Ni som är intresserad ta gärna kontakt med mig innan! /icE
_________________ //Kenny "icE" Johansson 18A ODA 162 "De Oppresso Liber"
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori