Tjenare allihopa, tänkte bara höra mig lite för om hur kraftiga softairguns man får ha för att vara med och spela, kikar lite på att köpa Classic Army, CA36C, Blowback (proline) http://www.strikerairsoft.se/shop/?artn ... cat_id=213 har en utgångshastighet på 130m/s och joule på 1.7 "står det iallafall" vill typ bara ha G36an för att ha något att bygga vidare på senare... Någon som vet?
Förnamn: Wiggo
Efternamn: Wiggo
Tjena tjena och välkommen. Den bössan du tittar på, ifall den nu lever upp till specen, kommer att funka att spela med med oss och då kommer du in i kategorin Auto B, med ett säkerhetsavstånd på 10 meter. Länk till regelverket har du här: http://www.vsaf.se/index.php?p=13 Där kan du på egen hand ganska lätt jämföra och läsa in dig på vad för regler som är i bruk. Normalt sett så är det alltid någon som har en chronograf med ut vid spel. En sådan kan man mäta utgångshastigheten på vapnet med. Det kan ju alltid vara nyttigt som i ditt fall ifall du skaffar en helt ny bössa eller ifall man har meckat o bytt delar i den för att trimma upp eller ned den.
CA36or brukar hålla bra klass och gå rätt bra rätt ur lådan. Jag har ägt en del av dem och min arsenal har jag bland annat en CA36C som är moddad för att likna en G36KV. Det går att hänga på dem lite grejer för att göra dem lite mera utrustade efter tycke. De är inte som M4-varianterna men det går att snygga till dem lite. CA's Sportline med blowback får jag dock säga att jag inte har någon som helst aning om hur de funkar. Själv skulle jag skippa blowbacken om jag inte hade en gas-karbin. Men det är en rent personlig reflektion.
Förnamn: Per
Efternamn: Andreasson
Mitt tips är att börja spela med en bössa som håller CQB kraven. Det finns många orginalbössor som går bra och långt. Man får lära sig lite vad man är för typ av spelare.
Efter det får man utväckla sin bössa vad som passar en bäst. =)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori