Inläggsrubrik: STOP!!! Extra Jobb. Har tillräkligt med sökande nu.
Postat: 16 sep 2010, 09:07
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Har just nu tillräkligt med sökande. Ska interjuva dom två första under måndagen 20/9 där efter så vet jag om jag har behov av fler sökande. Mvh Mats --------------------------------------------- Hej Gubbar. Detta är en seriös jobb annons om extrajobb fram till ca v44 Vi har extremt hög arbetsbelastning på Hedlunds Pappersindustri AB just nu och vi behöver ta in TVÅ extra gubbar, dagtid dom kommande veckorna, med start omgående. Arbetstid kl:06,00 - 14,30
Arbetet är i tryckeriets konvertering och består främst i att rulla upp jumborullar till diskrullar i en av våra två diskrulle maskiner. Inget avancerat men det är högt tempo och normal fysisk styrka krävs. min 18år.
Rekryteringen går till så att ni ringer mig, kommer hit för en kort interjuv och tittar på fabriken. Är vi överens så kan vi köra igång snarast efter överenskommelse. Semesterersättning ges och kollektivavtal finns.
Först till kvarn gäller!!! Anledningen att jag lägger denna annons här är att jag behöver få in folk nu, rekrytering via bemannings förtag tar för lång tid samt att jag måste få in folk som jag litar på, inga veklingar som sjukskriver sig .
Ring mig för info. tel: 0733-484263 Mats
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori