Förnamn: Peter
Efternamn: Cadier
Har någon möjlighet att hjälpa mig ... Pistongen jag köpte från Hongkong säger i sin beskrivning att den passar alla lådor, men den jäveln är för lång, slår i bakkant av "huset".
Har någon kunskap om vilken pistong i aluminium som skall passa min King Arms M4? Vad skall jag titta efter för att veta att den skall passa?
(köpte aluminium för att den skall hålla, den förra sprack av belastningen)
Sen har du ju allternativet att köra eftersom du har en m4 en Deepfire pistong en polypistong med Titanium rad, eller en Quatum pistong från modify som är också är titan. mvh: Anders.
_________________ 727 Peace is our Profession, War is just a Hobby.
"Work out your own salvation with fear and trembling." Philippians 2:12
Förnamn: A
Efternamn: T
Sarge: Inga problem, vi airsoftare ska hjälpa varandra med det vi kan.
Skepparn: Well, jag föredrar, märkes pistonger, samt det jag själv använt sen guarder lanserades för ca 6 år sedan, eller var det 8, minns inte, men säger inte att elements inte skulle funka, med vad jag har sett och testat av element så har bara några få enstaka saker varit "ok" därför jag inte tycker dom håller måttet. Men har du koll på dom, så varför inte som sagt, dom är säkert betydligt billigare än guarders.
mvh:Anders.
_________________ 727 Peace is our Profession, War is just a Hobby.
"Work out your own salvation with fear and trembling." Philippians 2:12
Förnamn: Robert
Efternamn: Samuelsson
Jag har bara gott att säga om element pistonger, iaf dom med bara ståltänder. Efter att jag limmade "kuggracket" körde jag med en sån pistong nästan två år i min spruta.
Förnamn: Peter
Efternamn: Cadier
Helt 100% säker. Har kontrollerat min order och vad som står i den gentemot vad jag har i min hand. De ser onekligen lika ut förutom längden...
Nu börjar jag misstänka att denna historia kommer sluta med att jag står med mössan i hand skamsen efter insikten att jag gjort ett kraftigt "noob" fel. Men det bjuder jag på
Nu sitter en ny pistong på plats...och skiten skall bara ihop.
Enligt uppgift från Aisoftbutiken kan aluminium krackelera hela boxen på grund av sin tyngd, så jag skiter i den. Nästa vapen jag "bygger" får bli starkt nog för aluminium istället
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori