Förnamn: Donald
Efternamn: Skruf
MMM, funderar på att köpa en MK46 SPW Para Airsoft AEG eller liknande AEG typ M249 SAW variant och undrar ifall någon har erfarenhet av ARES MK46 SPW Para Airsoft AEG eller en STAR MK46 SPW Para Airsoft AEG.
Detta med lite extra lull-lull, typ precisionspipa, springguide.....
Dom ser precis lika ut men skiljer sig lite i pris.
Har du något tips så släng då en blängare i denna topic...
Jag fick hem min ARES MK46 SPW Para precis innan Mercs spelet i början av Maj. studsade iväg på Mercs med den, helt stock - Dvs. Utan nått lullul eller fixande. Helt original.
Jag kastade i ett lipo, och tryckte in spring guiden för att öka trim. Enligt garanti papperna jag fick med, var den testad i Januari 2010 och chronde då 79.8 med 0.20 boll. Ett fakta jag aldrig fick bevisad då jag hade för hög rof för att få chronografen på mercs ge mig någon mätning alls.
Rakt från box, utan ens att ställa hoppen skjöt den riktigt långt och fint. Rof:en var kanske i högsta läge med den relativt klena fjäder i, som jag gissar på chronade kring 100m/s. Skall vid tillfälle få chronat den ordentligt, och sen kasta i en PDI 170% eller liknande.
Det är ganska så genial byggt. Ammo bandet döljer ström sladden, då batteriet liggar i botten av boxmagget. Själva matningen av boll går inte genom någon bökig slang upp dit, men matar direkt upp från toppen av boxmagget in i bössan. Det sägs vara för att vanliga sprutare ofta jammer precis på grund av den matnings slag. Men jag vet inte, detta är min första sprutare.
Mercs spelet var EXTREMT blött, men det brydde sig inte bössan om alls. Så bra betyg för den även där
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori