Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
Ja, då har vi passerat 30 strecket. Nu är det ca 31 bössor och massor av tillbehör.
Kan ju säga att fraktkostnaden minskar för varje ny intresseanmälan eftersom alla delar på den. Hur mycket den ligger på vet jag inte fören vi har fått igenom prisförfrågan.
Dock måste jag uppmana att endast seriösa anmäler sig.
Vi har haft minderåriga personer som försökt, men det är förbjudet då åldersgränsen på airsoft är 18 år enligt svensk lag!
Förnamn: Lev
Efternamn: Nezhigay
Ingen åning om priser på utrustning. Vad kan man beställa. Och vilka bössor har bättre tålighet osv. Sedan man skulle tänka på framtids lag.. i fall det krävs samma böss-typ eller so. Vilket prisklass bössor ligger?
Vi från FPJ och några till ska beställa hem massa bössor och tillbehör (2010-års modeller) från Ares/Star-fabriken.
Förslagsvis kan man ju söka på Ares Airsoft eller Star Airsoft på google och ta en titt på deras hemsidor, eller hemsidor där förhandlar deras grejer så som Redwolf
Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
Jag fick en fråga om vilka bössor folk är intresserade av. Här kommer en lista som jag snabbt slängde ihop:
M4A1 L85-A2-AFV PPSH MK46 SPW Paratrooper Model FN SCAR Deluxe FN FNC FN FNC Shorty M200 AW 338 UMP Tavor Tar 21 Tavor CTAR 21
Det är riktigt kul att det finns en stor variation och inte en massa m4or bara Majoriteten av listan (inte denna ovan) är olika typer av "accessories", sikten, gearboxar, reservdelar osv...
Förnamn: Peter
Efternamn: Bergstrand
Nu gjorde du min dag fulländad . Dagen prognos: Strålande solsken, 3 plus, lite folk i backen och bara privatlektioner med duktiga åkare . Efter det kommer man hem nöjd, solbränd och duktigt trött + att man får läsa detta goda besked! Sweeeet!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori