Förnamn: Karl
Efternamn: Kaardal
Jag lånade ett par handskar av Backman när jag spelade i Bergsjön sist som var riktigt sköna och varma så nu försöker jag hitta nånstans man kan köpa dom men har inte haft någon lycka ännu. Dom heter Guide 5010W handskar, jag hittar 5010 modellen men inte 5010W, det är vinter modellen som är fodrad och detta vill jag gärna ha. Jag såg att några andra hade likadana handskar så jag undrar om nån vet vart man kan köpa dom? Och om du ser detta Backman så undrar jag vilken storlek det var på dina? Här är en länk till dom, http://content.yudu.com/Library/A13xme/ ... ces/15.htm det är handskarna som är längst upp till höger
Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
När vi va ute o spela igår tyckte jag inte det va så kallt längre. Jag skulle nog satsa på några tunnare. Ska själv köpa ett par snart så om du hittar några goa lägg upp de här så man får se...
Jo jag tänkte också på att det börjar blir varmare nu men jag har jätte dålig circulation så jag blir alltid kall om fingrarna så jag satsar nog på vinter varianten. Men som sakt så finns det den vanliga varianten utan foder och jag tyckte att handskarna var sköna, passade bra, hade bra grepp och vara inte så tjocka så att man inte hade någon skänsla, och varma. Det är ju inga speciella airsoft handskar eller så, men jag gillar dom. Jag lyckades också hitta en butik i västra Frölunda som heter tools som jag tror säljer båda modellerna plus flera andra
Förnamn: C
Efternamn: Backman
dom jag har, har jag fått av våran underbara försvarsmakt. det är storlek tio är jag nästan helt säker på. vet dock inte vart man kan köpa dom, kan försöka kolla upp det. sen va det gäller tjocklek så tycker jag att man kan ha dom upp till 20 grader men de är ju jag.
Förnamn: Leonard
Efternamn: Jegeras
jag använder samma sorts handskar, men jag hittade ett ställe som sålde ett par sånna handskar och jag var tvungen att slå till, de är inte jätte billiga men du kan nog få tag på dem på ett ställe som säljer arbetskläder och liknande det var där jag hittade dem.
Jag lyckades hitta dom på Tools i V Frölunda, det blev 5010 HD istället eftersom dom var ganska tjocka också och jag kände att vinter modellen kanske skulle bli lite varm men jag kommer säkert ångra det men tools hade massa guide handskar, från tjocka vinter till väldigt tunna handskar så om du letar efter nya handskar så kan jag rekommendera att kolla där, fast dom är ju inte jätte billiga, mina kostade 220kr men dom billigaste kostade typ 90kr. Ska du till kode på söndag Backman? Isåfall kan jag ju ta med mig dina handskar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori