Nu har jag gått igenom och uppdaterat vårt medlemsregister, tyvärr har detta dragit ut en hel del på tiden då vi haft lite problem med vårt forum. Detta kan innebära att du inte längre har medlemsstatus här på forumet om det var med än ett år sedan du betalade in din medlemsavgift. Skulle detta vara fallet så hoppas självfallet att du vill vara med i vår underbara förening även detta året. Gör en inbetalning på vårt pg: 5697-3951 & ange ditt namn & forums-nick så löser jag detta. OBS! Medlemsavgiften är nu extremt låga 100 kr/år.
Skulle det vara något som verkar konstigt så skicka mig ett PM eller maila till jens.hasselholm@vsaf.se
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Har en fråga nu när jag ser att jag inte är medlem längre. Är medlemsavgiften från Januari till Januari? I så fall har jag missat det eller så framkommer det inte. Vad jag då har trott så gäller avgiften i 1 år. Jag blev medlen 03 jun 2009 kl:12:42 = ca 8 månader. 100:- är en struntsumma som jag betalar in i morgon. Men ni borde gå ut med info på forumet, påminnelse om inbetalning innan någon utesluts. Då är det lättare att betala innan man stängs ute. En liten fundering bara.
Pengarna finns på erat konto i morgon. hejsvejs!!! Mvh Mats
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Förnamn: Sean
Efternamn: Drummond
Hej.
jag märkte att jag oxå har blivit borttagen som betalande medlem, och jag blem medlem den 01 sep 2009, 22:30... men så såg jag att min vän som belv medlem vid samma dag dock fortfarande är betalande medlem..
så ja undra bara lite om de blev lite fel eller inte???
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori