Förnamn: Lev
Efternamn: Nezhigay
Helt ny här. Har samlat alla tankar i en o samma korg.
1. i översta fältet på sidan borde vara bra o ha "Länkar". Där i olicka grupper vi kan samla länkar till större spel omkring i Sverige och utomlands, "kompisar", affärer, veb-sidor med information. 2. Bilda grupper på större internet-samhälle(FB i storsätt, m.m) 3. Själv är Jag från Ryssland(hälsningar till "rysk sida" den 10.01.10 som varit min födelsedag) och kan hjälpa med informationen därifrån(trimmningar, kläder(speciellt när jag åker ditt själv)). 4. Mer ordning på egen forum. 2 tråd-grupper räcker inte. Svårt att hitta nåt vettigt. Vissa trådar bör raderas helt(stängda "nykomlingar" i stortsätt). 5. har varit på den kinensiska butikens hemsida, nyaste gearbox är 9, alltså informationen i "nykomlingens tråden" är gårgammal. Bör uppdateras kanske??
Annars ses vi på söndag, om det blir ett spel.
P.S. Hade varit på airsoftsverige och tittat på ryska bilder. Vissa är bra, vissa är mindre bra. Många som samlar ihop delar från olicka tids intervaller, som är inte alls se bra ut. Var imponerat på vissa, som är väldigt bra ihopparade till "typ" av militärer, som använder just denna sats som fallkärms och marin special forces.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori