Förnamn: Tommy
Efternamn: Andersson
Hej alla.
Glad artonårig student från Älvsborg här, har aldrig spelat förut men några av er kanske ser mej på söndag (15/11). Blev först intresserad av Airsoft när jag var tolv, köpte min första pistol för några veckor sedan och ska försöka skaffa mer med tiden, kommer nog ta ett tag med tanke på den offantliga summan pengar man får i studiebidraget.
Hoppas vi ses på söndag och att det blir skoj, hoppas jag inte klantar mig för mycket, men alla är ju nybörjare i början.
Förnamn: Jonas
Efternamn: Swedberg
Tompa. Det D.Andersen menar med "men med vissa ekonmiska inslag av frustration..." är på ren svenska. Total ekonomisk katastrof. Jag är också 18 och student. Köpte vapen o utrustning för ca 8000-10000 i sommras. Så håll i plånboken
_________________ Airsoftplayers never die, they just go to safezone and reload.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori