Förnamn: Magnus
Efternamn: Parsmo
jag har en TM desert eagel går som ett spjut jag använder Abbey predetor och det är helt ok sen använder jag också Guarder powerful gas det som är nackdelen med Guarder är att pistolen då gärna cronar över 100 M/S....jag crona 5 boll som låg mellan 105-110 M/S och det är inte så trevligt för nått som ska ligga under CQB gränsen
ska nu upgradera den med metalkrop och prespipa så får se vad fanskpet hittar på efter det
Förnamn: Patric
Efternamn: Wachsmann
Idag fick jag äntligen pistolen, men har problem att få in gasen i magasinet. Fösta försöket gick bra då gasen räckte till lite över 2 mag, men efter det räcker gasen bara till 2-3 skott. Gasen verkar inte ens komma in i magasinet. Då undrar jag om det går att göra något åt detta och isåfall vad?
Edit: Upptäckte att det inte sitter någon o-ring runt munstycket på magasinet, finns det att köpa? Isåfall var?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori