Förnamn: Thorbjorn
Efternamn: Olsson
Kom tänka på det ang olika ställen att spela på,det finns ett gammalt militärområde som är inhängnat med högt staket runt på Västerberget i Mölndal med skyttevärn och bunkrar,hade det varit något av intresse av att spela på? Västerberget ligger bakom Bifrost.
_________________ För Nordmännen Raseri Bevare Oss Milde Herre Gud
Första länken var riktig men den andra är ju över gustav den II fort Detta västerberget jag menar ligger i Mölndal sammanhängande med botaniska och sahlgrenska,straxt bakom där hyreshuset brann igår.
tyvärr är det så att försvarmakten inte vill ha något att göra med AS-folk, inte i gbg iallfall. så alla militärområden som ägs av militären är bara att glömma.
Det var ju synd att de inte gick i bifrost för jag bor ju nästan precis där, typ 5-10 min att gå. och jag har varit där uppe mycket, och de är aldrig folk där, ser helt ner stängt ut.
Vet inte om de fortfarande är militären som äger det eller om det är kommunen,5-10min att gå?bor du på jungfruplatsen?jag bor i bifrost i ett av husen med fräsig tillbyggd övervåning.
Så berget är urgröpt? den uppfattningen jag får är området på berget och uppställningsplatsen nere vid Axgatan. Men då kanske det blir ledigt inom en snart framtid
Kajer skrev:
Thobbie skrev:
okej va där med för någon vecka sen och då hade någon kört med lastbil eller traktor på området.
Kajer skrev:
Jag och en polare var där för ett par veckor sen och till min förvåning har militären packat ihop o låst igen stället
Dom tömmer fortfarande berget osv
Förnamn: Johan
Efternamn: K
Ja dom har byggt en liten "mini stad" där inne, nåt fallout shelter eller dylikt vore riktigt grymt att spela där men tror ej dom vill ha oss springande där
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori