Vad jag kan säga är att de flesta kör med "trimmade vapen". Men sen vad är trimmad vappen? För i tiden alla vapen var så kallade standard med så kallade 90 fjäder. Vi hade inga regler och säkerhets gränser. Att hå ett vapen med mera en 90 fjäder kallade vi för trimmad vappen. I dax läget vi har regler och i dax läget den flesta vapen kommer från början med starkare fjäder. Vad jag vill säga är att i dax läget för min del finns inte längre utryck TRIMMADE VAPEN, för att det finns regler som säkerhetsavstånd och det är det som avgörar vad man vill köra för "TRIM" ellet spelarens spelstil. Vi har ett annat problem i dax läget istället och det är att vi måste "TRIMMA NER" vissa vapen för att de överstiger gränser på vara säkerhetsregler. Styrka på vara vapen vi meter i FPS eller M/s. Så om du tittar i vara säkerhetsregler allt som finns där om gränser för FPS eller M/s eller Jul har vi i spelet. från 328 fps till ca +,- 600 fps. Hoppas att jag inte krånglade till det här.
_________________ you can run... but you'll just die tired! Stridsverket
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori