Aktuellt datum och tid: 27 apr 2024, 23:28

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Vad hände med söndagsspelen?
InläggPostat: 27 jun 2007, 14:29 
Offline

Blev medlem: 04 maj 2005, 07:29
Inlägg: 29
Jag tänkte ställa en fråga jag har funderat över ett tag nu. Vad har hänt med alla söndagsspel? Jag har kollat spelöversikten och det har bara bokats ett enda spel under hela Juni-Juli. Jag vill minnas "gamla goda tiden" 03-04 när vi hade söndagsspel så gott som varje vecka SPECIELLT under sommaren som imo är bästa tiden på året att spela. Dock har det på senaste 2-2½ åren dött ut helt och hållet och jag undrar varför. Jag ser att många av spelarna i GBG området är aktiva på forumen osv under sommaren men inte i skogen. Har Arrgru tröttnat eller finns det inget intresse av småspel under sommaren? Vill/orkar folk inte spela på sin semester? Några få halvbra småspel är väl bättre än inga spel alls?

ps: Svar som "du kan ju gå med och arrangera spel själv" undanbedes för det vet jag redan =) Se inte tråden som en klagotråd utan snarare som en frågetråd.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 27 jun 2007, 15:18 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 19 jan 2004, 13:26
Inlägg: 788
Förnamn: Jonas
Efternamn: Aronsson
Hade du varit med i föreningen hade du vetat att arrgru inte existerar längre. ;)

Det ligger en praxis på att det ska hållas två spel i månaden, att detta levs upp till är ju givetvis upp de som tagit på sig att sköta det. Själv har jag inte lagt upp nåt vanligt söndagsspel då jag har för mycket annat för mig samt arrar både bockaby och ett storspel under sommarn.. :)

Men förhoppningsvis kommer det upp lite spel snart så jag med kan få springa av mig midsommarfettet. :P

_________________
// Jonas Aronsson | http://www.airsoftsverige.com | ГРУ 13 Спецназ | 719. I.D.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 28 jun 2007, 00:48 
Offline

Blev medlem: 10 okt 2004, 20:51
Inlägg: 1264
Förnamn: Dejan
Efternamn: Bogicevic
hej
Vi har vanliga söndags spel. För min del jag spelade mycket senaste. En del av spel på andra ställe.
Det är bara att skriva tråden om spel så kommer folk att spela.
Preciss som Du jag saknar också de gammala tider.
GBG FC tog på sig en hel del söndagsspel senaste tiden och uppslutning var ganska bra.
Vi ses snart
MVH Dejan


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 28 jun 2007, 14:59 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 20 okt 2004, 21:17
Inlägg: 215
Ort: Kungsbacka/Göteborg
ett problem är väl att dom som brukar arrangera spel har annat för sig och om ingen vill ta på sig att arrangera så blir det inget.


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010