Inläggsrubrik: Re: Stor beställning från kina/ Bössorna har anlänt!
Postat: 18 aug 2010, 10:41
Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
Hej!
ÄNTLIGEN har alla bössor och tillbehör anlänt! Det blev "lite" förseningar pga av att det tog tid att etablera en säker kanal med fabriken. Men nu är den etablerad och i framtiden kommer det gå mycket smidigare att beställa därifrån. Det kommer att skötas snyggare, snabbare och effektivare om det blir ett nytt tillfälle! Detta var ett test och vi har lärt oss mycket på vägen! Jag fick veta att från och med att de tagit in ordern behöver de 4-6 veckor för att samla ihop allt + 8 veckor frakt,dvs räkna med minst 3 månader innan bössorna är hemma.
Jag hoppas alla kommer att bli nöjda med sina bössor, jag är iaf supernöjd!
Nu måste jag skicka vidare bössorna till er som beställt så att mitt nyrenoverade sovrum går att använda
Jag har skickat pm till alla inblandade, men jag ville ändå informera er andra som visat intresse om hur det hela sluta.
Gasvapen va inga problem att importera heller för er som undrade det, men detta har skötts genom ett importföretag så det är andra regler som gäller än vid privatimport...
Inläggsrubrik: Re: Stor beställning från kina/ Bössorna har anlänt!
Postat: 19 aug 2010, 08:08
Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
Från att de orden skickades tog det 13 veckor. Exempelvis köpte man en scar-H/L deluxe för ca 3700 kr, sparar man ca 2100 kr vilket är 35-40 % billigare. Jag har lagt upp priserna tidigare i denna tråd. Där står det hur mycket man sparar också.
Vi får se om det blir fler beställningar, men en sak är säker och det kommer att skötas mycket effektivare nästa gång!
Väntan för att få hem produkter är densamma. 4-6 v för fabriken att plocka/packa och 8 v för frakt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori