Förnamn: Max
Efternamn: Lundblad
Tjenare Tuppen! Det låter bra med att du äger en plätt skog. Själv har jag aldrig spelat detta spel heller, så vi är lika nya båda två. Orust är förvisso en bit ifrån mitt hem, men ändå på rätt sida älven. Hur stor plätt äger du? (snart börjar semestern)= Mer tid över till att spela
Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
jag tror att om det arras ett spel på ny mark runt Kungälv kommer säkert minst 25 Pers från gbg och omnejd. så om ni hittar en mark o vill testa så lägg upp ett spel lite snyggt i kalendern ca två veckor innan. jag hjälper gärna till med idéer och annat runt spelet. alla nya spelmarker runt gbg är varmt välkomna! nä nu måste jag tyvärr sola vidare , inte ofta det blir medelhavsvärme här
Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
jag tror att om det arras ett spel på ny mark runt Kungälv kommer säkert minst 25 Pers från gbg och omnejd. så om ni hittar en mark o vill testa så lägg upp ett spel lite snyggt i kalendern ca två veckor innan. jag hjälper gärna till med idéer och annat runt spelet. alla nya spelmarker runt gbg är varmt välkomna! nä nu måste jag tyvärr sola vidare , inte ofta det blir medelhavsvärme här
Förnamn: Paolo
Efternamn: Svensson
Väst och kläder kan ju alltid lånas ut. Ta lite bilder på marken och sen när du e redo släng upp ett spel i kalendern (ojämn helg plx) behöver du hjälp finns det säkert nån som som kan ge tips.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori