Förnamn: B
Efternamn: E
Då har vi fått igång västkustens vänner igen. Kompaniet med fler än 50 personer kommer att åka på mercs 7 i augusti. Vi vill gärna se att västkustens vänner deltar på detta spel med resten av kompaniet!
Förnamn: Matti
Efternamn: Reimi
jägermeister skrev:
SIGN US IN...
+1
Speciellt om vi ska hinna planera in storspel, nu när vi ändå är taggade att dra igång.
Däremot så är jag själv lite rädd för att åka på sådana då jag pajat knäna och ryggen och klarar ett söndagsspel om jag får sitta ner vid lugna stunder. Nåja, någon måste la vakta trossen också.
_________________ Knowledge is power, hide it well.
Blev medlem: 10 maj 2011, 15:21 Inlägg: 158 Ort: Kålltorp, Göteborg
Förnamn: Michael
Efternamn: Andersson
Är helt och hållet färsk inom airsoft, har bara grundläggande vapen vilket består av en M4:a och en M9:a. Gear har jag inte skaffat ännu eftersom jag tänker att jag borde vänta med det och anpassa mig till ett lag.
Välkommen till org vänner och plutonen västkustensvänner.
Ni är nu 5 stycken i denna pluton och har nu tillräckligt med folk för att bilda en grupp och lag. Mer info finns på våra forumsdelar som du nu har tillträde till.
I vänner är std. uniformen woodland med matchande utrustning!
Det har kommit in mycket nytt folk till föreningen på sista tiden och det verkar vara stort intresse för vänner-projektet. Aktiverar därför denna tråd igen.
Förnamn: Andreas
Efternamn: -------
Jag är intresserad. Har dock spela med Vsaf föreningen mycket men har inte blivit av på det senaste. Vilken grupp, kompani jag hamnar i spelar ingen roll.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori