Förnamn: Tom
Efternamn: Lindahl
...men om vi hjälps åt och samlar ihop all frigolit och wellpapp från alla jämrans airsoft-paket som dimper ner hemma, så borde vi väl komma upp i en container?
Förnamn: Tom
Efternamn: Lindahl
En sak jag undrar föresten, var tänker sig folk ha dessa? Jag antar att vi inte ställer upp dem permanent i Bergsjö-marken.
Tänker sig folk att de skall vara hyfsat enkla att ta med till ett spel, och sen flytta på, eller har folk marker/spelområden där de tänker sig en permanent installation?
Förnamn: Bjorn
Efternamn: Karlsson
Är nog uteslutande permanent installation, fördelaktigt på egen/tillåten mark Tror det blir alldeles för jobbigt att fylla/tömma. Dock tufft att sätt upp en egen FOB
_________________ //Björn 'Osito' Karlsson PC Götha Vänner
Förnamn: Peter
Efternamn: Nilsson
Jag har läst igenom tråden och tycker detta är en riktigt cool idé! Jag kan höra med morfar min om vi skulle kunna ställa upp dessa på olofstorp marken. Men frågan är ifall det behövs mer skydd där än va som finns? Och finns det någon lämplig plats på området att ställa dom på? Kanske fel ställe att för denna diskussionen men vad tycker ni andra?
Förnamn: B
Efternamn: E
Vi skulle behöva en egen mark som är som den i kode, där vi hade möjlighet att göra vad vi ville samt att marken var tillräckligt stor. Att på en sådan mark bygga upp mindre firebases vore fränt!
Olofstorpsmarken är riktigt bra att spela på, men ser inte direkt någon bra position att sätta upp en firebase på. Kanske om man fick utnyttja mer av marken runt omkring så skulle man kunna smälla upp någon bas längre in på det området som vi har spelat på! Dock blir det svårt att fylla dem om det inte finns någon väg alldeles intill den tilltänkta basen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori