Förnamn: Jesper
Efternamn: Söderqvist
Tjena! Tänkte kolla vilka som planerar att åka på Berget 22 år 2026.
I somras åkte jag på Berget 21 helt själv. Jag bokade biljetten när de släpptes förra året och hade vid det laget bara spelat airsoft kanske 2–3 gånger med er alla i Mölnlycke/Härryda. Jag hade alltså bara spelat airsoft 2–3 gånger innan jag köpte biljetten, men eftersom biljetterna släpps i slutet av oktober hann jag såklart spela många fler gånger innan Berget 21 faktiskt ägde rum.
Jag var helt ny inom airsoft när jag köpte biljetten, men jag visste redan då att det var något jag verkligen ville göra. När Berget 21 väl var i somras åkte jag dit själv – med nattåg och buss. Jag blev hämtad av Berget Crew från busstationen i Sollefteå och körd till eventet. Jag kände ingen och hade ingen aning om något annat än att jag var säker på att jag skulle älska det.
Jag kan enkelt säga att det var min roligaste airsoft-upplevelse hittills, och att jag kommer vara med på varje Berget-event som anordnas i framtiden.
Min fråga till er nu är helt enkelt: Vilka kommer köpa en biljett till Berget 22? Vilken faction tänker ni vara med i? Dela gärna era planer så vi kan hålla ögonen öppna för varandra på nästa Berget.
Jag har köpt biljett till Gula laget(Mercenaries) och är i rollen infantry. Förra året var jag i röda laget ”Repa” / Republican Army. Jag var i Repa som Infantry förra året och tillhörde Eagle Squad – Eagle 1-1 för att vara exakt. Mitt lag bestod av mig (svensk), två norrmän, tre danskar och tre–fyra litauer. Jag och de två norrmännen satte upp hela vårt 20-mannatält själva, och såklart dök resten av Eagle Company upp precis när vi var klara med tältet och frågade: ”Is this the Eagle tent?”
Det hade varit kul om alla kunde skriva om ni ska åka på Berget 22 år 2026 och även dela vilket lag ni planerar att spela i, vilken roll ni tänker ta, och så vidare.
Ser fram emot att höra vad era planer är för Berget 22!
Förnamn: Jesper
Efternamn: Söderqvist
Ingen som ska på Berget i sommar? Trodde det var fler som hade tänk åka på det.
Hade varit kul att höra vilka mer som ska åka och i vilket lag ni tänker spela i. Förra året var jag rätt färsk till airsoft och åkte dit helt själv och spelade på Röda laget "Repa - Republic Army". Hade skit kul och träffade massa trevligt folk.
Om ni tänker åka på Berget i sommar hade det varit kul att höra från fler av er.
Svara gärna om ni ska åka och isåfall vilket lag ni tänker spela i.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori