Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
"The world's 70 best camos"
> UCP
Jag har sett videon tidigare och även om den ganska breda floran utav mönster är intressant så är premisserna för videon helt fel. Titeln borde varit något i stil med "70 camos I found on Google". Men jag läser kanske för mycket in i det.
Förnamn: Camilo
Efternamn: Quiroga
Hehe, helt klart! - håller med om att titeln är ju som det alltid brukar vara på Youtube klipp...
Tanken var att man på ett smidigt sätt kan se 70 cammos samt lite info om de på ett och samma ställe istället för timmar av letande på nätet. Speciellt för oinvigda (mig inräknat) kan det snabbt ge en bild av hur mycket som finns därute samt förkortningar för cammotyper som kan hjälpa en att hitta rätt uniformer/fickor i butikdjungeln som är internet
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Det startades ju en tråd om camo för ett tag sedan, där folk själva lägger till diverse olika camo och vilket land som använder det. Men hittar inte den inte.. Om någon hittar den så kan du/ni kanske bumpa den så kan folk fortsätta fylla på. Göra den sticky hade varit ganska bra med.
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Den gamla tråden urartade väldigt snabbt och blev inte heller speciellt informativ. Eller, möjligen informativ men inte det minsta överskådlig. Så även om titeln på videon i denna tråden är lustig så är det ett sätt ett skapa en enklare översikt över några utföranden som finns där ute.
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Borka: Lite för överinformativ än vad den nyinvigde behöver veta, om man inte var straight in på att "Jag vill spela milsim direkt"
Sätt videon innan och det är sånt jag tittade efter innan jag började spela airsoft (och tillslut började spela med TFI och därmed förstörde min ekonomi! )
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori