Förnamn: Tom
Efternamn: Lindahl
Aha!
Krille - jag har också en JG HK416 och ett par PMAG som inte vill passa i magbrunnen. Kan du försöka förklara lite mer vilken kant som man skall slipa på, jag har inte lyckats lista ut det?
Förnamn: Viktor
Efternamn: Ekstrom
Jag har nyligen köpt 10st och gillar dem väldigt mycket, de matar väldigt bra men man ska akta sig för att trycka ner för mycket boll då kan det låsa sig . största nackdelen är la att de väger några gram för lite och känns lite plastiga. skulle nog velat att de vägde 60-70 gram mer. =)
Förnamn: Anders
Efternamn: R
Marhault skrev:
de matar väldigt bra men man ska akta sig för att trycka ner för mycket boll då kan det låsa sig
Lätt fixat med lite pill! Hade med de problemet. Det visar sig att bb followern i maget är mindre än själva kulan och wobblar runt där inne så trycker man i för mycket boll så går den emot väggen och fastnar med en kula där (hoppas man förstår vad jag menar) Det du får göra är att borra två hål på brickan längst upp där det "80" och sedan skruva upp den, dra ut hela fjädern och pilla bort followern längst ut, sedan är det baa att pilla tillbajs allt så är det löst! Har aldrig haft problem med dom sen dess. Är det svårt att förstå och är intressant så kan ni ju säga till så fixar jag med lite bilder när jag slutat jobbet
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Förnamn: Viktor
Efternamn: Ekstrom
Jag använde mig av herr spårmejsel och bände upp magget några mm så släppte allt. ut ramla en boll som suttit fast så som du sa och fjädern for tillbaks på plats nu funkar det fint.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori