Hehe konstigt topic, jag vet!
men ialla fall, jag har en fet nyårsbomb kvar hemma som inte smälldes på nyår. den kostade iallafall 500 spänn och e rätt maffig. Jag tänkte kanske att den kunde komma till användning på något scenario spel.
ialla fall om nån är intresserad så posta här. (det är en sån bomb som skjuter upp kulor i luften som smäller med färger)
Tja,
Japp, först till kvarn är det som gäller. Bomben går till dräpers!
ni kan nog hitta på något roligt med den tror jag Den går dock nog bara att använda en gång Om nån av er skall spela i bergsjön på söndag så kan jag ta med den då.
Blev medlem: 04 maj 2005, 07:29 Inlägg: 235 Ort: Göteborg/Hisingen
Förnamn: Linus
Efternamn: Noren
Tackar så mycket!
Är mycket troligt att någon av oss skall spela på söndag (brukar vara det iaf). Dock ser det än så länge ut som det blir spel i Kronoskogen, men om du skall dit kan du lika gärna ta med den dit.
tja,
jag hade hoppats på att det blir spel för mig på söndag, men jag skall gå nån utbildningen med jobbet tydligen, så ja... jag måste typ jobba hela helgen vi får lösa det på någe annat sätt. Ni får gärna hämta den hos mg om ni vill, för jag tror jag jobbar helgen efter det med. men spelet e ju inte förren i mitten på maj, så jag kommer spela innan dess.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori