Förnamn: Matti
Efternamn: Reimi
Jag skulle vilja föreslå att vi gör till vana att ha med oss armbindlar till spel.
Speciellt nu på vintern blir det heltokigt att dela in per uniform när alla har på sig vintercamo. Friendly fire är bara så roligt
Helt seriöst så lär ju de flesta ha nåt gammalt plagg i de flesta färger att riva upp så det behöver inte kosta något. De av oss som är måna av sina fina utstyrsel kan nog komma på nåt kul i patchväg eller dylikt.
Då vi använder rött för dödsdukar (utöver orange) skulle jag föreslå gult och blått som lämpliga färger.
Funkar bara om alla tar för vana att ha med sig sagda bindlar.
_________________ Knowledge is power, hide it well.
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
Jag håller absolut med, och skulle säkert underlätta vid "vanliga" spel också då det(spec för de som är nyare) kan vara klurigt att skilja på fiende och vän.
Förnamn: Matti
Efternamn: Reimi
Tja man behöver ju inte ha skrikande pastellfärger om man inte vill, det gula kan ju gå mot beige och det blåa mot gråsvart så länge man har något att titta efter innan man blastar iväg.
svarta bindlar med bara en bokstav i lagfärgen tycker jag själv är ett steg för långt in i gråzonen mellan ob"fusk"ering och ren smörja
_________________ Knowledge is power, hide it well.
Förnamn: Gabriel
Efternamn: Svensson
Jag har ett gäng röda. Tror det är ett 50-tal. Ska se till så att dem kommer i Spunks händer. Har dem inte i Göteborg, så kan inte fixa det i dagarna, men ska fixa det snarast.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori