Förnamn: Karl
Efternamn: Kaardal
Hålla, jag tänkte bara presentera mig och berätta lite om mig själv eftersom jag tänkte bli aktiv i denna förening. Jag heter Karl Kaardal och är 17 år gammal, jag fyller 18 år Feb 14 så jag tänkte att jag skulle börja spela med er då Jag flyttade till sverige för ca 2 1/2 år sen, tidigare bodde jag i Florida, USA hela mitt liv. Jag började spela airsoft i när jag var 11 eller 12, med fjäderpistoler i skogar och mark runt mig och mina vänners hem. Jag fortsatte att spela fram till jag var 15 och under åren blev det mera seriöst, jag köpta AEGs och GBBs och blev också medlem i ett airsoft lag. Sen flyttade jag till sverige och här märkte jag att jag var tvungen att vara 18 år för att få vara med och spela så jag var tvungen lägga undan mina vapen och vänta. Men nu är väntan snart klar och jag är väldigt "excited" för att äntligen börja spela igen
(Förlåt om min svenska inte är jätte bra, jag har som sagt bott i usa hela mitt liv )
_________________ /Karl
Senast redigerad av KDawg 10 jan 2010, 17:50, redigerad totalt 1 gång.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori