Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
Tja
Jag hade problem med att jag inte fick upp tillräckligt med tryck i granaten. Satt hemma o kom på hur man kan täta påfyllningsventilen. Nu får man i all gas istället för att massor ska gå till spillo.
Resultatet är att granaten smäller lite högre och varje gång till skillnad från förut då den small hälften av försöken (Mina försök gäller "smällkitet" utan kulor).
Lösning: Jag gjorde en "o-ring" av gummiband och tryckte ner i ventilen.
Här kommer lite bilder:
Det här känner säkert många igen, gasen pyser ut överallt.
Klipp av en bit gummiband (ca 5mm)
Tryck ner biten med hjälp av ståltråd och med ena änden först. När du fått ner ena änden är det bara att jobba sig runt till allt är nere.
Så där, ingen läckande gas, men va försiktig när du drar ut flaska så att inte "o-ringen" hoppar ut.
Detta kan funka till pistolmag o andra ventilläckage oxå...
Förnamn: odd
Efternamn: orshammar
fan va bra idé jag prova med min å jag e nöjd nu får man de där ringande ljudet i örat när man håler den i hande å smäler av den . nu ger den ju i från sej en rejäl smäl .
_________________ HJÄLP! Jag har fastnat i sovsäken! Jag kan inte komma låss!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori