Förnamn: Magnus
Efternamn: Parsmo
hej alla plastkastare
nu är det så att jag funderar på att skaffa mig en ny pistol och är lite i valet och kvalet mellan en WE 1911 och en KJW P226 jag undrar om nån här har lite för och nackdelar att dela med sig av dessa två pistoler, gas förbrukning mekaniska fel osv.
Jag kan tilllägga att jag har Glock alergi och tycker att M9or är obekväma så dem är jag inte intreserade av
Hade we 1911 och nu kjw p226. Definitivt 1911 skule jag vilja ha tillbaka, bättre pistol definitivt, skjuter längre och bättre. p226 hat tungt mantel och behöver mera gas för förbrukning.
_________________ you can run... but you'll just die tired! Stridsverket
Förnamn: Clas
Efternamn: Sudden
Ja jag har haft användnin ett annat ggr bla när avstånden är för kort har en ganska trimmad bössa. sedan när bollen tagit slut i bössan kan jag spela ett tag till utan att behöva ladda upp funkar underbart när man kör med magasins begränsning ngt som jag förespåkar.
_________________ Har du inte identifierat soldatens värsta fiende, har du aldrig varit eller ens varit i närheten av att vara en!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori