Inläggsrubrik: Start av en Västsvensk M90 vänner pluton
Postat: 10 jun 2009, 06:52
Hej alla mitt namn är Robert Svensson "RobRox" jag har under en tid han en del kontakt med GBGs vänner och vi har fört en diskussion angående en pluton som kör M90 i gbg/Varbergs området. Vi är 2 grupper i Varberg som kör den ena gruppen kör FNC och min Grupp kör G36K, givetvis snipers och KSP oxå. De krav som ställs på GBGs vänner angående vapen uniform bör gälla för den här plutonen.
Minsta krav: M90 uniform, M90 keps/boniehat, OD/M90 väst, chestrig eller bälte, Västerländskt liknande vapen.
Dit vi vill nå krav: M90, sv2k alt RECONS stridsväst, FNC alt G36K PSG och KSP90 (PARA).
Det som söks är: - 2 grupper i M90 som är villiga att spela mer organiserat. - 1st plutonschef som vill dra i det här gärna med 1-2 personer som bistår med hjälp.
Varje grupp skall ha en GC och stlf GC.
Finns det något intresse kontakta mig alt bennyray i GBGs vänner.
// RobRox
_________________ -------------------------------- Robert Svensson GC STF - Västkustens Vänner -
Inläggsrubrik: Re: Start av en Västsvensk M90 vänner pluton
Postat: 11 jun 2009, 06:49
finne74 skrev:
mmm då faller jag på vapnet då
Vad kör du för vapen nu ??
Vi önskar ju att se att man spelar med västvapen i första hand, dock skulle du säkert kunna vara med i ett inledande skede med annat vapen. Dock är det hårdare och hårdare krav på rätt vapen till rätt uniform på större spel.
MVH Robert
_________________ -------------------------------- Robert Svensson GC STF - Västkustens Vänner -
Postat: 12 jun 2009, 06:37
Ahh cool Du spelar helt själv eller ?? Vi skulle ju kunna börja samla ihop folk som inte har tillgång till lag i en egen grupp isf. Vad säger du om det.
Hur ser det ut med mark i Falkenberg har du/ni något som e värt att spela på. Ett område för övning med så mycket folk bör vara ganska stort så grupperna kan röra på sig.
Om nu plutonen skulle bli av skulle den se ut såhär i dagsläget.
Postat: 21 jun 2009, 19:00
Förnamn: B
Efternamn: E
Vad kul att du vill vara med och leda inom projektet! Ghost har dock redan tagit befälet över plutonen. Du kan kommunicera med honom om det är så att du kan agera stf PC eller om du ska vara gruppchef. Skicka ett pm till mig med användarnamnen på de som skall ingå i din 3:e grupp så lägger jag till dem till forumet.
Det är jätte kul att se M90 plutonen tagit form. En organisation har skapats mycket fort med ett bra ledarskap.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori