Jag ska börja med att säga att det är svårt att hitta trådar om G&P med sökfunktionen då det inte går att ange &-tecken där.
Jag har köpt en G & P SPR/A från RedWolf Airsoft som blir upphottad till 440 fps med hjälp av ett uppgraderingskit som RedWolf erbjuder. Min fråga är om jag behöver byta ut massa delar ur bössan och ersätta dem med andra bättre fabrikat? Exempelvis så har bössan en gearbox V.2 och jag är ingen expert på dessa men har hört lite allmänt att de kan krångla i G & P bössor. Behöver gearboxen uppgraderas på något sätt?
Finns det några kända defekter på G & P bössorna som man kan åtgärda innan de inträffar?
om den är "upphottad" av redwolf så ska du nog inte behöva röra din gearbox skulle jag tro. G&P gör helt ok bössor vad jag hört, har aldrig ägt en själv dock så har ingen första hands information.
Förnamn: Anders
Efternamn: Apelgren
G&P har riktigt fin finish men well, diggar inte deras internals. Jag har ägt en SPR med mesta dels G&P delar på den. Men min box var en systema med systema internals.
Men som sagt, externa delar så är ju G&P en av de bästa tycker jag!
Förnamn: A
Efternamn: T
en del har ju haft problem iaf på dom första husen kitten som kom för några år sedan med magasin catchen att den inte riktigt ville hålla maggen på plats osv, självklart kan detta vara fixat, men annars är en guarder magasin catch någe att satsa på.
_________________ 727 Peace is our Profession, War is just a Hobby.
"Work out your own salvation with fear and trembling." Philippians 2:12
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori