Aktuellt datum och tid: 24 maj 2018, 12:40

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme

Kategoriregler

1. Sälj bara egna föremål.

2. Första "jag tar den"-posten har rätt att köpa, oavsett andra arrangemang.

3. Undvik diskussioner i säljestråden.

4. När du sålt ditt föremål, ändra rubriken genom att lägga till "SÅLD". Radera ingen del av originalposten.

5. "Bumpning" får man bara göra om annonsen försvunnit till andra sidan, eller annars max 1 gång i veckan.

6. VSAF tar inget ansvar. Se till att du vet vad du köper och hur du säljer!

7. Säljare är ansvariga för att inga olagliga eller stulna föremål säljs.

8. Säljare skall känna till köparens ålder. Detta genom personligt möte och uppvisande av legitimation eller likvärdigt. Även VSAF-medlemmar kan vara minderåriga!

Brott mot dessa regler kan i värsta fall leda till permanent banning och polisanmälan!

Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Säljer/bytes CA M4 SPortline paket
InläggPostat: 16 maj 2018, 19:30 
Användarvisningsbild

Förnamn: Kristian
Efternamn: Gustafsson
Hej alla goa plastkastare,

Jag har en Classic Army M4 Sprotline (plastkropp) liggandes som jag vill byta mot en MP5 PDW.

I paketet ingår bössan, 3st CA Hi-Cap magasin i metall. 2st NiMh batterier (märke ASG) med stor tamiya kopplingar. Skyddsglasögon, en vapenrem av sämre sort. 2st batteriladdare, en som följde med bössan med stor tamiya och en äldre som jag har liggandes med deans-kontakter. Plus en svart väst från Strike Systems https://www.google.se/search?q=strike+s ... lrdJS3WNzM:

Utöver detta ingår också en PJ metall-kropp. Tanken var att bygga en Frankenstein-bössa av dessa två då PJ bössan saknar gearbox. Men detta gav jag upp då jag saknar tid. Jobbet och familjen tar för mycket tid för att jag ska orka anstränga mig.

Det jag söker är en MP5 PDW https://shop.ehobbyasia.com/umarex-vfc- ... 38721.html. Fabrikat spelar ingen roll. Det enda jag vill är att den ska ha metallkropp och fungera utan att behöva renovera den. Den ska ha ett fungerande manöverhandtag/charing handle, även om den inte fyller någon funktion så vill jag att den ska fungera för att jag gillar att ladda om "realistiskt" ibland :D. Några magasin hade varit trevligt, men inget krav.

Jag kan också tänka mig en G36C som funkar utan renovering. Märke spelar ingen roll där heller. Gärna några magasin.

Om det finns några battlescars gör inget.

Vill man köpa det så hade jag tänkt mig 1000kr

Då det är mycket saker så vill jag inte skicka sakerna, utan de finns att hämta i Göteborg. Bilder kan skickas via mms eller mail. Kontakta mig via PM så löser jag detta. Är det något mer ni undrar över så fråga på :D

Mvh Kristian

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme