VästSvenska AirsoftFöreningen
http://www.vsaf.se/forum/

Planerar någon spel 8:e Juli?
http://www.vsaf.se/forum/viewtopic.php?f=7&t=8626
Sida 1 av 1

Författare:  Brasse [ 17 jun 2018, 20:07 ]
Inläggsrubrik:  Planerar någon spel 8:e Juli?

Hej, jag har ett par-tre vänner som är på besök i Göteborg den 8:e och har vart sugna på att pröva på airsoft ett tag. Tänkte börja planera för det nu isåfall. Är det någon som ska arrangera evenemang på t.ex. Bergsjön den dagen?

Författare:  Commander [ 17 jun 2018, 20:15 ]
Inläggsrubrik:  Re: Planerar någon spel 8:e Juli?

Kul att du vill visa dina vänner airsoft.

Tror dock att det är väldigt långt fram i tiden för att fråga någon det tror jag :)
Om inget oförutsett händer eller att många är bortrest borde det bli något game.

Sida 1 av 1 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/