| VästSvenska AirsoftFöreningen http://www.vsaf.se/forum/ |
|
| Planerar någon spel 8:e Juli? http://www.vsaf.se/forum/viewtopic.php?f=7&t=8626 |
Sida 1 av 1 |
| Författare: | Brasse [ 17 jun 2018, 20:07 ] |
| Inläggsrubrik: | Planerar någon spel 8:e Juli? |
Hej, jag har ett par-tre vänner som är på besök i Göteborg den 8:e och har vart sugna på att pröva på airsoft ett tag. Tänkte börja planera för det nu isåfall. Är det någon som ska arrangera evenemang på t.ex. Bergsjön den dagen? |
|
| Författare: | Commander [ 17 jun 2018, 20:15 ] |
| Inläggsrubrik: | Re: Planerar någon spel 8:e Juli? |
Kul att du vill visa dina vänner airsoft. Tror dock att det är väldigt långt fram i tiden för att fråga någon det tror jag Om inget oförutsett händer eller att många är bortrest borde det bli något game. |
|
| Sida 1 av 1 | Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|