VästSvenska AirsoftFöreningen
http://www.vsaf.se/forum/

Airsoft-Hajk 2-dagars - Lördag 21 September2024
http://www.vsaf.se/forum/viewtopic.php?f=7&t=10100
Sida 1 av 1

Författare:  Waagh [ 24 jul 2024, 19:38 ]
Inläggsrubrik:  Airsoft-Hajk 2-dagars - Lördag 21 September2024

Nytt tillfälle för hajk-spel!

http://www.vsaf.se/game_signup.php?game_id=1379

Författare:  Vodkaa [ 16 sep 2024, 08:35 ]
Inläggsrubrik:  Re: Airsoft-Hajk 2-dagars - Lördag 21 September2024

Hur ser det ut i nuläget? Ser att vi är 7 anmälda, Kommer det att bli av? :)

Författare:  Waagh [ 16 sep 2024, 20:18 ]
Inläggsrubrik:  Re: Airsoft-Hajk 2-dagars - Lördag 21 September2024

Jag tänker att hajk-spelet blir av oavsett.

Jag har pratat med nästan alla nu och alla jag fått tag i (6 pers) är på att köra även om vi blir få. Jag har dessutom pratat med ytterligare två som sagt att de vill med men som inte anmält sig än.

Vad säger du själv Vodkaa, vill du med även om vi blir färre än 8?

EDIT: antal bekräftade.

Författare:  Vodkaa [ 16 sep 2024, 21:06 ]
Inläggsrubrik:  Re: Airsoft-Hajk 2-dagars - Lördag 21 September2024

Toppen!!

Absolut! Så länge det blir av så är jag med
Ses på lördag!

Författare:  Waagh [ 16 sep 2024, 22:13 ]
Inläggsrubrik:  Re: Airsoft-Hajk 2-dagars - Lördag 21 September2024

Gött, då är vi 7 av 7 som är på! :)

Med chans på upp till 9 som gett lovande tecken.

Sida 1 av 1 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/