VästSvenska AirsoftFöreningen
http://www.vsaf.se/forum/

Bockaby 29:e Mars - 2025. Bogartpojkarna Airsoft
http://www.vsaf.se/forum/viewtopic.php?f=33&t=10157
Sida 1 av 1

Författare:  Tommy[BP] [ 20 jan 2025, 20:08 ]
Inläggsrubrik:  Bockaby 29:e Mars - 2025. Bogartpojkarna Airsoft

Nu drar vi i Bogartpojkarna Airsoft igång säsongen på riktigt i Bockaby. Lördag 29:e Mars. Husen kommer byggas upp, massor av hinder på banan kommer sättas upp. Mycket rök, bilar i spel och häftiga scenarion är att vänta. Massor med nya cool rekvisita för året kommer användas. Lite större yta av skogen kommer ev. användas också. Anmäl er via länken eller kontakta oss via våra sociala medier.

Lördag 29:e Mars

Sida 1 av 1 Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/