Aktuellt datum och tid: 28 mar 2024, 21:24

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: WE 4168 GBBR - Era erfarenheter och några frågor
InläggPostat: 05 feb 2019, 18:27 
Offline

Blev medlem: 09 jan 2019, 01:51
Inlägg: 23
Ort: Göteborg - Korsvägen
Förnamn: Sadjad David
Efternamn: Johansson
Hej på er!
Jag försöker samla in så mycket information, kunskap och erfarenheter som möjligt om WE 4168 GBBR innan jag gör mitt köp, det sista jag vill är nu beställa hem ett paket runt ca 10,000kr och därefter ångra mig.

Jag gjorde en liknande tråd på AirsoftSverig men tanken med inlägget här på VSAF är att även fånga upp erfarenheter från personer som endast hänger på VSAF forumet och inte på AirsoftSverige, det är inte meningen att spamma!

Jag tänkte köpa min första GBBR bössa och efter 3 veckors efterforskande så har jag bestämt mig för denna. Har ni några erfarenheter, varningar, tips när det kommer till just denna bössa och märket WE inom GBB?

Vad är er erfarnhet när det kommer WE och reservdelar för GBBR?

Men till den frågan som gäckar mig mest. Alla min pistoler drivs utav Co2 me när det kommer till GBBR är jag extremt delad om jag skall köra greengas eller Co2. Jag vet fördelarna och vad Co2 kan leverera men green gas har jag ingen som helst erfarenhet utav. Stora fördelen med Co2 är att jag kommer kunna spela på vintern och hösten med högre prestanda än vad jag hade fått utav red/black gas. Men är det verkligen såpass stor skillnad på Co2 jämfört med black gas på vintern/hösten att det är värt att köpa C02 magasin istället?

Jag tänker även uppgradera bössan med en längre precisionspipa. Jag funderar även på att köpa en nPas för att kunna styra utgångshastigheten då jag är lite rädd för att den kommer skuta lite för hårt i och med tänkt uppgradering med precisionspipa och berget event har en gräns på 130m/s för automat. Har ni någon erfarenhet kring npas och WE 416 som jag skulle kunna ta i beakt innan jag genomför köpet?

https://airsoftpro.cz/en/airsoft-guns/4 ... rna-detail


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: WE 4168 GBBR - Era erfarenheter och några frågor
InläggPostat: 06 feb 2019, 11:21 
Offline

Blev medlem: 09 jan 2019, 01:51
Inlägg: 23
Ort: Göteborg - Korsvägen
Förnamn: Sadjad David
Efternamn: Johansson
UPDATE
Äh, ingen kommer ihåg en fegis. Jag köpte bössan med 7st CO 2 magasin. Vi ses ute i fält!


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010