Aktuellt datum och tid: 28 mar 2024, 19:42

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Fabriken 3/3 2018, spelare söker plats och folk :D
InläggPostat: 15 jan 2018, 18:03 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 14 jul 2009, 09:31
Inlägg: 82
Ort: Göteborg/Kville/Backaplan
Förnamn: Kristian
Efternamn: Gustafsson
Hej alla goa göbbar,

Jag är jävligt sugen på att dra till spelet på Fabriken 3 mars. Det var ca 10 år sedan jag lirade där sist. Nu undrar jag om det finns några som behöver förstärkning i sitt lag, eller bara ha med en extra snubbe för skojs skull. Jag har över 10 års erfarenhet inom airsoft och är ingen nybörjare. Dock så spelar jag inte så frekvent som jag vill eller kan för den delen.

Eftersom jag inte äger någon bil så söker jag också en plats om någon har över. Jag betalar självklart bensinpengar.

Jag kör med A-Tacs AU cammo och en VFC-416 eller en KA S&W MP15 (en vanlig M4 typ). Som spelare är jag väldigt flexibel och anpassningsbar, jag lär mig snabbt namn och hur folk rör sig. Jag är typ ambidextriös och kan köra med vapnen på vilken sida som helst. Jag är oftast kanonmat då jag brukar gå först när jag och polaren kör.

Om det vill sig illa så måste min fru jobba just den lördagen och då måste jag tyvärr avboka och stanna hemma med vår son. Men jag hör av mig så fort jag vet om det blir aktuellt. Jag har ännu inte anmält mig till spelet. Utan gör det när jag får svar här om några stackars satar måste dras med mig :D

Mvh Kristian


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010